Onsdag - Stolen

Onsdag...
Onsdag?
Jaha Onsdag!  

O vad gör jag en Onsdag da? Absolut ingenting är svaret! Sitter i B10 nu, har Ea-tid egentligen men har ingenting att göra och de flesta klasskompisarna har redan sprungit iväg till sina individuella val eller så har de traskat hem. Så här sitter jag.. Kul. Har grafisk illustration om en kvart, ska bli kul faktiskt. Har nog egentligen ingen större koll på vad man gör på en grafisk illustration lektion men förhoppningsvis ska man väll kunna lära sig nått nytt och nyttigt =P Men aja.. är själv på kursen också. Asså det är inte bara jag o läraren, men det är inga kompisar som ska gå samma kurs så det kan ju bli kul... Eller inte. Förhoppningsvis hittar man nått välkänt ansikte sen när lektionen börjar.

Var barnvakt för första gången åt 6-åriga Domino igår kväll. Sötare unge får man nog leta efter! Vi lekte med klossar och så lekte vi med hans trollerilåda. Tyvärr är nog varken jag eller Domino någon framtida Joe Labero, men det fick gå ändå ;) Men det var lättförtjänta pengar iaf.

Var o tränade igår för första gången på 2 månader också. Och jag mår verkligen som jag förtjänar idag =P O då är det verkligen inte bra att gå på stagg. För vet ni vad?! Det finns hundratals trappsteg på stagg!!! Inte roligt, känns som om jag tappade mina vader redan nere på A plan i morse när jag skulle upp till C plan för att ha natur ^^

Dagens låt - Inte stolen som en sådan man sitter på, men låten Stolen av Dashboard Confessional. Mkt bra, mkt bra ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0