Fredag - Last goodbye, first hello

Fredag igen.. o det börjar bli slutet på sportlovet =S vill inte tillbaka till skolan o allt plugg och måsten... så jäkla tråkigt!
Men lovet har bestått av dagstripp till Växjö med Bex, mamma o Sara.. Lazergame - o ja, jag är verkligen otränad, har träningsvärk i framsidan av låren =P Kan knappt gå i trappor, som Matilda o Susse märkte igår när vi var o fikade och tog en vända på stan, kände mig lätt handikappad =P Så var jag o fikade med Christian igår också - mkt trevligt :) Men idag blir det bara att ta det lugnt.. måste plugga!! Får se om jag o Bex åker in till stan för att ta ett yogapass men vi får väl se ;)

Dagens låt - Last Goodbye, first hello, härliga gamla minnen med Jamie Meyer.. var tider det!

Kommentarer
bex

åhh nu måste jag grva fram min jamie meyer skiva!

2008-02-23 12:46:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0