Fredag - Magic Day

Så himla glad! Tog äntligen körkortet i onsdags =D Underbart att äntligen vara klar, inga fler körlektioner, inget mer teoriplugg och en massa tid över för att bara glida runt i min skruttbil ;) Körde in till skolan idag med bex - Frihet!

Var barnvakt åt Olle o Svante i onsdagskväll med, direkt efter att jag kom hem från stan o uppkörningen. Så jag hade inte hunnit testa o köra själv än. Men Helena blev helt hysterisk och tyckte att jag bara skulle testa att köra själv o känna hur det va.. Så jag fick hennes bilnycklar o hennes bil, så jag fick ta en liten minirunda i Rockneby ;)

I helgen blir det väl plugg, plugg och lite mer plugg... o ska väl försöka få lite sömn också..
Men i eftermiddag blir det att träffa mamma, moster o små kusinerna på stan, ska bli kul att bara göra något lugnt ... Fast enligt Becky så ska 29 februari vara en "magic day" o små mirakel ska tydligen hända, så vi får väll se ;)

Fått världens roligaste foto uppgift nu också! Vi ska välja en låt o sen ska vi försöka beskriva låten o dess känslor med tre bilder. Jättekul! Ska bara komma på någon bra låt att gestalta.. Så har du några bra tips, hojta till!! =P

Dagens låt - Björn Gustafssons låt, veckans samtalsämne =) O den blir idag tillägnad min lilla bex som är helt slutkörd.. o hon kan behöva lite Björn ;)

Kommentarer
josefine

Egen bil?! Gissa om du kommer får köra runt på mig nu ;)

2008-02-29 18:49:48
URL: http://josefinesvenneheim.blogg.se
bex

mm :D bex behöver lite björn då o då tror alla behöver lite björn en gång ibland ^^

2008-03-04 19:24:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0