Onsdag - "Dougie"

Onsdag, sitter i B10 i skolan nu... somnar snart, vi har typ ingenting att göra och jag väntar på att BeX ska sluta så jag får åka hem o soooovaa.. Men får väl vara duktig ikväll och gå på kören istället, eller va ännu mer ambitiös och gå på tantgympan, eftersom jag inte kommer att kunna gå imorgon heller... Jag, Rebecka, Matildis och Susse ska nämligen gå ut och äta på Athena imorgon.. Allt för att  slippa vara patetiska singlar som sitter hemma =P Sedan planerar vi att gå till showen "Typ Kärlek" i kalmarsalen på kvällen.. kan väl vara bra, antar jag.

Nehe.. men dagens låt blir som sagt Dougie, allt för the one and only Mcfly =P Jag vet ni alla klagar på hur obsseded jag är vid dem.. men har man en deppig trött dag så finns inga bättre :) Älskar den.. speciellt texten såklart, instämmer på allt.. fast jag hade helst föredragit Harry,

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0