Måndag - I'm yours

Sommarlov, sol, midsommarplaner, jobb och fjärilar i magen...

Sommarlovet har börjat o jag sitter på jobbet, och smygskriver mellan mina kundsamtal. Går väl sisådär idag, men ska  snart koppla över o sälja på en annan kampanj, en grymt mkt svårare sådan, men har lyckats tidigare att sälja där, så idag är jag på ;) I morgon blir det fika med Becky o planering inför midsommar, tanken är att vi ska vara nere på Enerevet och ha långbord med knytfest nere vid vattnet :) Problemet är bara att vi är lite för få förtillfället, så om det är nån som inte har några planer ännu, hör av er ;)

I helgen blev det pojkvänshelg.. Mysigt i Christians sommarstuga hela helgen, var skönt o bara få komma iväg en stund, det var verkligen jättefint uppe i Djupvik :) Dessvärre har han börjat jobba nu och ska bara vara ledig en eller två helger de närmsta veckorna, så himla surt, för när han väl slutar så börjar jag jobba sedan på eftermiddagen.., Så vi lär väl gå om varandra hela tiden typ.. Men det ska nog ordna sig det också ;)


Dagens låt - I'm yours, sommarminnen från förra årets mysiga kvällar i Stadsparken


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0