Söndag - Superstar

Söndag kväll o jag är på väg till sängen. Är helt slut - men det har varit en mkt lyckad helg :)

Det blev midsommarfirande nere på Enerevet med Christian, Jossan, Adam, Robin, Svante och Rebecka. Lyckad kväll med många skratt :) Började kvällen med en mindre laglig biltur ner till husvagnen där vi satte igång evighetsgrillen... Men med lite hjälp av Svantes proffsigt manliga grillkunskaper så fick vi mat allihopa.. Även Adam ;) Satt ute och åt medan vi väntade på regnet som tur var "gick runt oss"... Sedan flyttade vi in i förtältet där vattenpipan och många skratt kom fram :) Där emellan han Adam ta ett dopp, snurra och så kallat "decka" innan de blev hämtade av SysterTaxin senare under kvällen. Medan jag o Jossan sov över i husvagnen och vaknade sent på lördagsmorgonen sedan.. Var duktiga o städade innan vi åkte hem till min soffa och en mindre bra film =P Sedan på eftermiddagen bar det av till Farmor och den årliga midsommarmiddagen. Var trevligt som vanligt, dock kom vi fram till att vi var riktigt kassa på krocket - gräsmattan var så bucklig att klotet bara rullade tillbaka varje gång man väl lyckades träffa det ;) 

Idag har jag hunnit träffa Christian, kändes som om det var jättelänge sen vi sågs sist, trots att det bara var två dagar sedan =P Fattar inte riktigt hur vi klarade oss under tiden i skolan, då vi träffades max en gång i veckan.... Men men, vi hann ses en stund idag iaf :) Innan jag skulle iväg på bio, blev en tjej-filmkväll med Mamma, Sara, mostrarna och mormor... Trevligt värre, mysig må bra film också. Vi var de enda som hördes i hela biosalongen - skrattade allihopa (med lika fult garv) medan de resterande fem biobesökarna var knäpptysta. Säger det någonting om min släkts humor? Eller var det de andra som var tråkiga?  ;)  

Nu blir det sängen nästa, ha det bra!


Dagens låt - Superstar, Nickelback

Kommentarer
josefine

Tack för en rolig och mysig helg! Kanske ta en krockettunering någon dag, och visa att vi egentligen är bra?! ;)

2008-06-23 22:19:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0