Söndag - Untitled

Söndagkväll.. medan normala människor har varit ute hela dagen o njutit av det otroligt fina värdret så har jag jobbat idag. Gick skitdåligt, men på något sätt orkar jag inte bry mig.... Får ta tag i det på nytt på tisdag då jag jobbar nästa gång. Får jue ändå ut min timlön oavsett om jag säljer massa eller ingenting ;)

Igår var det springbreak som gällde, blev en mycket lugn kväll, var hemma redan vid tio. Var inte alls på humör igår, vet inte riktigt varför. Sällskapet var mycket trevligt, men på något sätt så var jag bara inne i mina egna tankar. Förlåt bex för att jag var som jag var ;) Vi som skulle prata en massa strunt o njuta av det härliga värdret till toner av Håkan.. Men aja, får ta igen det senare, vi har ju hela sommarn framför oss :) Bara två veckor kvar nu, hur härligt som helst. Men samtidigt väldigt skrämmande, var har tiden egentligen tagit vägen??? Fattar inte hur jag ska överleva utan min Bex sedan när hon pyser iväg o när jag blir kvar här hemma. Visst har jag alla härliga klasskamrater att umgås med och Christian försöker trösta mig med att jag har honom. Men det känns som om inget i världen kan ersätta eller fylla tomrummet som lär finnas till hösten. Blir inte alls samma sak..


Dagens låt - Untitled

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0