Lördag - Himlen runt hörnet

Hej hopp!

Vet inte riktigt vad det är med mig... helt plötsligt är jag jättepigg och typ supersprallig. Kan det kanske bero på den två timmar långa middagsluren jag tog ;) Kanske...

Var på Enerevet idag på förmiddagen. Så sjukt tråkigt, hade gemensam städning med alla. O det blåste som fan på vår sida. O det är ingen underdrift att vi nästan blåste bort. Helt galet o där skulle man gå runt o räffsa löv o vass. Lätt när allt bara flög i vinden så fort man gjorde något. Linus var så uttråkad att han började fundera på vad som skulle hända om man kastade upp grannes lilla hund i luften. O ärligt talat tror jag han hade rätt.. vi skulle ha fått höra ett swwisccch o ett litet ylande... o så skulle vi slippa hundens hemska skällande hela sommaren sen ;)

Sen efter grillning o lite annat vid husvagnen åkte vi hem igen.. o vi gick alla o la oss på varsitt håll. Pappa o jag i soffan, mamma i sängen o sara o linus trängde ihop sig uppe i soffan. Aktiva familjen Svennheim var det ja!

Nu i kväll har det faktiskt blivit lite fotografering med syster :) Har ändrat min idé till slutarbetet i Foto med... får se om detta blir bättre. Kändes för tråkigt och icke orginellt det andra så. Alldeles för platt på nått sätt. Men nu hoppas jag att jag kommer få ihop något bättre :) Får se om jag tar de sista bilderna imorrn :)

           


       

Bilder från i onsdags! Tjejdag i solen med grillning o mys, o sedan tjejkväll med mycket skratt och flum som vanligt!
Grymt härlig dag =D


Dagens låt - Himlen runt hörnet

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0