Måndag - Fireworks

Ny vecka, nya tag och nya mål. Eller nått =P

I alla fall så är det ny vecka och det är påsklov snart, så det gör mig något mer positiv. Solen skiner och det är faktiskt vår! Sjukt skönt! Har varit ute nästan hela helgen, jobbade i trädgården igår, var med småkusinerna i lördags o så kom Becky och Jasmin över till mig på lördagskvällen :) Riktigt mysigt och det var precis det jag behövde. En massa tjejsnack, grillning och flum. Allt för att försöka skingra mina tankar lite och självklart ha det bra med mina tjejjor :)  Träffade även Kullman  (gammal klasskompis sedan lekis och ettan) som hastigast, sjukt va vissa personer inte förändras trots att det var typ 13 år sedan jag såg honom sist. Men det var kul o få se honom iaf, o höra vad han höll på med nu för tiden :)

O imorse var jag o Jenny med i P4 Kalmar. Riktigt kul! Pratade om vårt nya stora skolprojekt, En svensk, en ryss, en demokrati. Tog kanske bara tio minuter och vi pratade väl mesta dels strunt. Men det var kul o man kan tydligen lyssna på klippet igen på deras hemsida =P Har lyssnat en gång, o lär nog inte göra det igen. Gud vad hemskt det är att höra sig själv!

Dagens låt - Fireworks

Kommentarer
bex

ajg vill med lyssna!!

2009-04-09 10:14:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0