Måndag - Run, don't walk

Riktig härlig dag idag.. har förvisso bara varit hemma men det har varit skönt att inte behöva åka in till stan. Tydligen hade vi ingen naturkunskap på morgonen. O så fick vi ett mail från vår religionslärare, hon var tydligen tvungen att vara hemma idag, så vi hade eget arbete. Så då kunde man ju skippa den lektionen också.. Orka ta av sig mjukisbyxorna o faktiskt fixa till sig bara för att åka in till stan o säga "Hej här är jag" till Wallster, o sen åka hem igen. Nepp! det orkade vi inte med idag så istället har jag varit hemma hela dagen. Har fixat en massa med au pair papprena.. är i stort sätt klar nu :) Ska bara få min referens från min mentor med, sen så är det bara o skicka in allt =D Känns lite overkligt att det faktiskt händer. Så en så länge är mitt preliminära datum 8 september.. men det kan ändras. Så nu väntar matching processen, där man ska försöka hitta en passande familj. Ska bli kul. Längtar verkligen så sjukt mkt!! Det är typ det enda jag tänker på nu för tiden =P Jag menar när man börjar drömma, HELGALNA drömmar om att man har fem barn som springer runt som galningar o skriker o att tjejen från det första au pair mötet är där o typ kan allt o jag känner mig som skit - bara för att jag inte lyckas lära mig namnen på de fem jävliga barnen som ska föreställa mina värdbarn... börjar det gå utför... Jag menar varför fick jag mest panik över att jag inte kunde lära mig deras namn, mer än att jag fick panik på att de typ vände upp o ner på hela huset... Jag tror jag seriöst börjar bli galen...


 
Jag o Jenny råkade fastna på kort senaste utekvällen ^^



Dagens låt - Run, don't walk av Hey Monday


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0