Söndag - Surround me

Helgen har bestått av shopping, o lite mer shopping. Hittade tre skor igår när jag, mamma o Sara var inne i stan. O det är nog närmare rekord för mig ;) Ett par svarta tygskor, som härligt nog var på rean, o sen ett par svarta typ ballerina tygskor, självklart också de på rean.. 100 kronor passade min budget perfekt ;) Sedan hittade jag svarta skor till studentklänningen.. egentligen hade jag redan köpt ett par jättesöta vita pumps, men eftersom jag (mitt pucko) köpte klänningen efteråt så har jag nu upptäckt att det här helt olika vita nyanser på klänningen o skorna. Så då var jag ju bara tvungen att köpa nya skor ^^ O tanken var först att jag skulle hitta ett par lägre svarta skor så jag skulle orka gå i dem hela dagen... det sket sig totalt... istället blev det ett par riktigt höga svarta skor med kilklack. Emelie är kär!

Dagens låt - Surround me


Kommentarer
bex

hahah lycka till akta s inte klacken går av bara! ;) by the wat nån har antaligen nätverk ikväll!!

2009-04-27 13:24:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0