Torsdag - I just can't wait to be king

Jag vet! Jag är duktig, jag har redan bloggat tre gånger denna veckan. Guldstjärna till mig =D

Saras födelsedag idag, så det blev lite födelsedagsfirande idag på morgonen. Massa paket till min lilla 13-åring :) Sedan gick jag, mamma o pappa o kollade på Melodifestivalen som de hade på Rocknebyskolan. Det är Sara o hennes klass som håller i det detta året, så vi var ju självklart tvugna att gå dit o kolla. O alla barn var lika söta som vanligt :) Hade ingen som helst lust att gå till skolan då, men efter att ha lyckats få en timme ledig från median så fick jag åka till skolan :( Hade gärna hunnit se fler bidrag.

I eftermiddag blir det en liten runda på stan med Jossan, ska försöka leta fram presenter till Linus o Sara. Får se hur det går, men slår vi våra kloka huvuden ihop så ska vi nog kunna hitta på något.

Sen blir det inge mer tränande för mig på ett tag nu :( Har lyckats få typ benhinneinflammation. Kul va. Eller inte. Eller så är det bara en väldigt bra ursäkt för mig att inte behöva träna mer på ett tag ;)

Dagens låt - I just can't wait to be king. Helt galen i Disney nu på senaste tiden. Fast jag har nu övergett den svenska översättningen för att konstant sjunga på den engelska varianten ;) Normalt...?? Nja inte direkt..

Kommentarer
bex

nu är du ju dålig igen!! ja just det glömde brätta att jag fick det brrev när jag var sjuk o att naglfilen gått av på samma stlle som den förra på vägen hit :D men den är bättre än den andra som är av på 70 ställen till.. får köpa lite silvertejp så är det lungan :D

2009-04-14 11:18:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0