Bebisleverans

Nu är det bestämt. På torsdag morgon (om bebisen inte bestämmer sig för o komma tidigare) så blir det bebisleverans. Eftersom bebisens huvud är bakåtlutat så kommer det att bli kejsarsnitt. Min värdmamma är väl inte jätteglad över detta, då återhämtningstiden är så mycket längre än om det hade blivit en vanlig förlossning. Men detta är det bästa alternativet för bebisen :) Kejsarsnitt betyder även mer jobb för mig, då min värdmamma inte kommer att kunna lyfta barnen den närmsta tiden, och hon är inte heller tillåten att gå i trappor. Men min värdpappa kommer kunna vara hemma hela första veckan från jobbet, så det är bra :) O alla släktingarna kommer säkerligen mer än gärna vilja hjälpa till med barnen. Så de närmsta veckorna kommer bli lite upp och ner vända för mig och resten av familjen. Jag har inget direkt jobbschema utan vi får se hur allting går helt enkelt. Just nu håller jag bara tummarna för att allt ska gå bra, o så ser jag självklart mycket framemot att få se lillplutten!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0