Fredag - Bilder

Idag är sista dagen här i Cape May. Imorrn bitti åker vi hem till Basking Ridge igen. Men som det ser ut just nu så blir min helg fullspäckad. Känns ganska skönt faktiskt! För imorrn kväll ska jag kanske över till en av de tyska au pairerna o på söndag blir det kanske NEW YORK CITY med några au pairer. Så himla härligt, hoppas verkligen det blir av. Men om det inte blir New York, så blir det nog en fika eller en shoppingrunda med Cassandra, en fransk au pair i mitt område. Men vi får se :) Ser framemot att få träffa lite folk iaf o förhoppningsvis se New York igen. Älskar den staden ^^

Igår kväll blev det födelsedagsfirande :) Isabel, Morgan o Tiffany, har fyllt år nu i Augusti, o därför blev det ett gemensamt litet födelsedagsparty för dem igår. Barnen hade gjort tårta med en av fastrarna o Abby hade gjort födelsedagskort till alla. Blev en väldigt mysig kväll med hela gänget, som avslutades med att jag, kusinen o födelsedagsbarnet Isabel o hennes mamma åkte iväg o spelade mini golf. Var riktigt kul, o för en gångs skull spelade jag riktigt bra =P Har nog aldrig hänt innan! 

Tänkte även bjuda på lite få kort från veckan här. Har inte riktigt orkat fota... men ska även få lite bilder från Andi sedan. 



Dans i vardagsrummet, hör till det vanliga ^^





Att gå på toa utan farmor är en omöjlighet ;)



Hopp o lek i mini hoppborg :)





Barnvakterna


På Zoo


Isabel


Minsta kusinen o charmtrollet Maddy


Varje dag hjälps alla åt att göra mat tillsammans i köket


Födelsedagsfirandet igår kväll


Tårta o special kaka, med godiset "Svenska fiskar" i


Izzy's presentöppning, hon fick blandannat två "Snow balls" då hon samlar på dem.
Tror hon sa att hon hade 27 stycken nu...


Farmor Roni och Morgan


Isabel, Laura och Shane


Isabel läste saga för Luke o Shane


Från mini golfen igår med Isabel o Lesslie


Isabel tog kort på mig, ett av de mest osmickrade kanske.
Men jag bjuder på den idag ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0