Fredag - Semester

Efter ett väldigt romantiskt inlägg igår tänkte jag byta sida helt o berätta lite om mina planer den närmsta tiden :) Imorrn åker nämligen jag o familjen på semester! Ska bli riktigt härligt! Vi åker tidigt imorrn bitti till Cape May med hela Curts släkt. Vi ska allihopa bo i ett gigantiskt strandhus hela nästa vecka o bara ta det lugnt o ha det bra :) Min hostdads yngre syster o hennes kompis ska även hänga med, så jag hoppas på att de kommer kunna visa mig runt. Datorn hänger med, så jag lovar uppdateringar hela nästa vecka också!

Så nästa vecka när vi kommer hem igen (på lördag) så kommer vi vara hemma tills på fredag. Innan vi ska ut o campa med min hostmoms familj o en familj från Isreal. Ska bli riktigt kul! Me out in the woods, kanske inte den bästa kombinationen . Men jag ser verkligen framemot allt.

Sen så har jag ytterligare en semester inplanerad. Mellan den 10 och 13 september ska jag åka till Kansas City o hälsa på Philip! Ser så mycket framemot det! Can't wait!!!

Kommentarer
Jasmin

De låter underbart gums aviiis :P bara njuuut av dina stunder och ta hand om diiig <3

2009-08-14 15:45:01
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0