Fredag - Google Translator

Jag lovade att visa upp denna kommentar jag fick av Philip igår. Han såg att jag hade bloggens adress som namn på msn, o klickade in för o se vad det var jag skrev egentligen =P Han fattade så klart inte så mycket, då han är tysk o kan numera bara ett ord på svenska. Men han har dock upptäckt "Google Translator", där man kan översätta de flesta språk. Han hittade inlägget jag hade gjort, kallat Love in New York. O lyckades få det till engelska o tyska. O denna lilla fina kommentar fick jag efteråt. Jag hade aldrig lagt upp den för er en gång till, men nu har han stenkoll på mig, haha.. så det är väl bäst o lyda order o lägga upp den, som lovat ;)

O "Cheesy" är egentligen vårt ord för, nästan löjligt romantiskt ^^

Postat av: Philip

Hi I think because the text is about us I should leave a comment too :-)
I think this text is sooo que and kind of "cheesy" but I just wanted to tell you that I feel exactly the same for you and that I miss you sooooo much!



Philip

by the way I used Google Translator o translate it into Swedish so mybe its not so proper ;-)

Swedish:
Hej Jag tror därför att texten är om oss jag skulle lämna en kommentar för :-)
Jag tror att den här texten är sooo que och slag "USEL" men jag ville bara säga att jag känner exakt samma för dig och att jag saknar dig så mycket!

Philip


Kommentarer
Jenny

Åh GUD va gulligt!!!!!

2009-08-08 16:20:26
Frajda

Supersött ju! (bara så du vet så sitter jag hemma och avundas dig som bara den, din lilla lyckost! men självklart är jag glad för din skull också hihi) Snart börjar jag jobba så jag kan komma och hälsa på!! :D

2009-08-08 17:11:33
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/
jasmin

Neeeeeeeej va gullig hahahah <3 coolt att vi fyller år på samma daaag yeeeey :D

2009-08-08 21:49:44
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0