Lördag - Det lilla äcklet

Så SJUKT äckligt. Jag var precis inne i mitt rum, skulle plocka iordning lite... o så kollar jag ner i mattan o upptäcker en liten, svart äcklig ORM! Så sjukt äckligt! Jag hann ta kort på den innan den hann slingra sig under min byrå. Men efter det har jag inte sett den. Men jag vet att den måste vara inne på mitt rum någonstans.. frågan är bara var! Så nu undviker jag mitt rum o tassar ständigt runt på tå. Oäähh... jag bara ryser av tanken att den kan vara var som helst i mitt rum. Okej, den var inte stor så jag lär ju överleva. Men om jag säger så här. Jag kommer INTE ha några kläder eller liknande liggandes på golvet, på ett väldigt, väldigt långt tag.


En bild på det lilla äcklet!


Kommentarer
Frajda

Haha vafan!? Drog du till djungeln istället för New York lilla vän? Ja börjar tveka på å hälsa på när jag ser sånt där XD

2009-08-09 11:21:13
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/
Jenny

Ibland är dom minsta dom farligaste :| Skojar bara ;) Eller..?!

2009-08-09 12:41:35
Curt

I think this is your new friend (http://www.umass.edu/nrec/snake_pit/pages/ringn.html).

2009-08-10 03:10:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0