Måndag - Back home

Back home, and back to reality. Började jobba kl. 6 imorse då båda mina hostparents skulle iväg o träna. Barnen var dock väldigt trötta efter en fullspäckad helg, så de sov båda till 7 :) Lycka! Gjorde frukost, lekte lite o klädde barnen. När jag stod inne i Camerons garderob (japp, det är en walking closet, så avis) så kommer lillkillen o stänger dörren, o stänger in mig i garderoben, haha. Så nu vet han hur man blir av med Emme o kan leva rövare medan au pairen sitter inlåst i garderoben, haha... inge bra! 

Nu under dagen är barnen hos deras dagmamma så jag o Andi har passat på att göra lite food shopping. Men nu så är jag ledig fram till kl. 4. Då blir det att göra middag lagom till att barnen kommer hem igen. Slutar vid 8 igen, så det blir förhoppningsvis en ganska bra kväll. Blir kanske även ett besök till Starbucks för o träffa lite folk, om min jeep är färdig tills dess vill säga.

Vi får även veta idag om det kommer behövas göras ett kejsarsnitt, o när i så fall detta kommer att ske. Så bebisleverans snart alltså!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0