Måndag - Lyckad kväll

Gårdagen blev ganska lyckad till slut. Var nere på stranden med barnen o resten av familjen. Abbi, en av kusinerna försökte lära mig hur man "glider med vågorna". Väldigt roligt... o väldigt mycket saltvatten o sand hamnade på minst sagt obehagliga ställen ^^ Jag o Andi somnade på eftermiddagen i varsin fåtölj på verandan o hade det bara lugnt o skönt helt enkelt.  

På kvällen hängde jag med Morgan o hennes kompis ut o åt. Vi hamnade på en mysig liten italiensk restaurang o hade det super trevligt. Jag blev total utfrågad om Sverige o vi bestämde även att vi skulle försöka laga något svenskt när det är vår tur att laga middag till allihopa på torsdag. Någon som har några bra förslag på någon svensk rätt vi kan göra? Dessvärre får det inte innehålla ägg då en av barnen är superallergisk mot detta. Jag är helt tom på ideér, så jag behöver verkligen er hjälp!


Kommentarer
bex

Raggmunka!!! :D

2009-08-17 20:32:58
Adam

Sill!!!!!! haha

2009-08-19 13:25:08
Evelina

Köttbullar är väl väldigt svenskt? Tror det finns både recept med och utan ägg! :)

2009-08-25 22:42:09
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0