Måndag - Membership

Förlåt, men jag måste bara berätta detta... höll på o dö av skratt nyss. Min värdmamma kom precis hem efter att hon precis varit o tränat på det stora gymmet som finns här. O hon är inte ordentlig någonstans, bara så ni vet. Hon är helt galen typ =P Så hon hade idag på gymmet gått i frågat om de skulle kunna lägga till mig i deras familje medlemskap där. Men hon säger inte bara att hon har en au pair boende hos henne utan hon drar ihop värsta snyfft historien om att jag typ är nån stackars student från ett annat land som hon nu har tagit till sig o låter bo hos henne, haha. Jag har typ fattig o det skulle "göra mig sååå glad" om jag fick gå på deras gym, typ, haha. O först säger personen hon pratar med att de kan ge mig ett eget medlemskap, men Andi lyckas snyffta till det lite till o lyckas få in mig helt gratis i deras familje medlemskap istället. Hahahaa.. hon är helt makalös.

Kommentarer
Cecilia

Hej, jag skall också åka som au pair nu till hösten. Jag är verkligen avendsjuk på att du redan är iväg men min tid kommer också, haha.

Låter som en rolig värdmamma du har! Haha, fattar inte hur hon lyckas.

Lycka till!

2009-08-04 23:13:47
URL: http://chibs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0