Måndag - Var bor du?

Barnen har precis stuvats in i "the momsarrari", som andi kallar sin egen minivan, sjukt dålig humor jag vet ^^ Så de är nu på väg till deras dagmamma, där de ska vara idag. Undrar ibland varför de har mig. Det är inte många arbetstimmar just nu för mig, men det lär nog bli mycket värre sen när skolan drar igång för Shane o när bebisen kommer.

Men var bor jag nu för tiden egentligen? Jag har tidigare gett er bilder på huset, men efter som besöksrekordet har tredubblats (!!!) sen jag la upp de bilderna sist. Tänkte jag ge er dem igen. Men även lite bilder på "min" källare. Jag har ett eget litet rum, med säng, byrå o garderob. Sen har jag eget badrum med dush o badkar - lycka! O så har jag ett eget TV-rum som också fungerar som ett litet lekrum för barnen. Men vanligtvis är jag helt själv här nere. Shane kommer ner ibland o leker men annars är det min våning :)

















Förlåt för det typ äckligaste kortet i den här bloggens historia. Men jag lyckades på skolan att få SJUKT MYCKET myggbett. Min ben och anklar ser hemska ut. Jag var lite rastlös o försökte räkna dem på bara ena benet, o lyckades hitta ÖVER 60 STYCKEN! O det vara bara på ena benet...

 
Mina små barn =D
Med det nya pusslet jag gav dem som present, en riktigt hitt.


Kommentarer
bex

hahaha det är samma färg som det va i mitt rum när jag va yngre! den lila!!!

2009-08-03 15:26:38
mamma

Hur ofta ska barnen gå hos dagmamman? Det verkar ju konstigt och behöva ha en aupair om inte barnen är hemma!

2009-08-03 18:46:53
jasmin

haha Stackars dig gumman vilka hemska myggor de fanns där heheh hur lyckas man med 60 mygbett?? :P



håller med din mamma där!!

2009-08-03 23:38:12
URL: http://misspersian.blogg.se/
Jenny

Woh, vilken space-villa det såg ut att vara utifrån! Extreme engineering!!!

2009-08-04 18:13:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0