Miami?

Pratade precis med Sanna, en svensk au pair som jag mötte på Cultral Care mötet för två veckor sedan. O hon o några andra svenska tjejer planerar att åka till Miami för o festa o bara ha det kul i en vecka i december. O jag har nu blivit frågad, om jag vill följa med dit. Men eftersom jag bara har 14 dagar semester som jag kan ta ut, under hela mitt år, så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Om jag hänger med till Miami (låter sjukt lockande) så kommer jag behöva ta ut minst 5 dagar. Med andra ord, mindre tid med familjen, o eventuella andra gäster som kommer att komma. Har riktigt svårt o bestämma mig! Sanna kommer över hit ikväll, så får prata lite med henne om resan då.

För jag känner typ ingen av tjejerna som ska med. Men det är väl inte direkt något hinder egentligen. För samtidigt låter det väldigt roligt att bo på ett "international hostel" i Miami, precis vid stranden i en vecka med 6 tjejer. Men samtidigt så har vi pratat om att åka till Florida när min familj kommer o hälsa på. O Philip är nu skitsur att jag kanske ska åka dit med tjejerna istället för med honom =P Men jag vet inte riktigt...

Vad tycker ni jag ska göra???


Kommentarer
mamma

du gör precis som du vill. Vi reder oss själva och det är ändå inte säkert att vi har råd att åka till Florida. Men vi vore glada om vi får träffa dig 1 vecka iallafall även om du måste jobba.

Puss mamma

2009-08-26 10:54:03
Jasmin

Jag tycker du ska till philip och vänta med miami men du ska göra det som känns bäst!! Om du vet att du kan åka till miami och philip och va med familjen så why not men främst skulle jag valt philip och florida för de är nästan ett måste att besöka :D

2009-08-26 14:23:09
URL: http://misspersian.blogg.se/
jenny

Jag lovar, Miami rockar! Men det är främst ett ställe man åker med kompisarna, ta "pojkvännen" ( ;) ) Någon annan stans ist :D PUSS

2009-08-27 20:46:23
Philip

Boyfriend???? thanks i did not knew that at all. ;-)

by the way i was NOT "pissed off" i told her to do whatever she likes! :-)



Pojkvän??? Jag visste inte att jag var det o jag var inte skitsur, jag sa att hon fick göra vad hon ville.



I hope this translation is better because I´m learning swedish for emelie :-P

2009-08-28 03:58:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0