Onsdag - It's gonna be a bumpy ride!

Klockan halv 8 i morse var jag o Andi riktigt "huttiga" o tog med oss barnen på en långpromenad i deras dubbelvagn. Vi tänkte gå bort till ett av de små shoppingställena o käka lite frukost. Men skiiiit vad jobbigt det var. Vi gick kanske 5 km, något som inte är särskilt långt egentligen. Men försöker man gå upp för dessa långa backar som finns här med två småbarn i en sulky så blir det en helt annan workout. Jag o Andi var helt slutkörda när vi kom hem igen. Först o främst var det backarna som körde slut på oss o även solen som stekte redan vid 8 tiden. Men även de amerikanska vägarna! Jag skojar inte när jag säger att det är hål typ överallt i asfalten. Pappa brukar få panik hemma om det finns en enda liten grop, jag menar han undviker till o med brunnslocken ibland =P Dady, you should drive here! Herregud, det går liksom inte undvika hålen över huvudtaget.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, just nu är jag ledig. Men vi funderade på att ta barnen till poolen eller kanske baka lite :) Får se vad som händer.

Några roliga updates från Sweden??

Kommentarer
Cecilia

Barnen är 9,7 och 3 år gamla. Och alla pojkar. Haha, nej vad roligt! Tänk om de är typ "granbyar" :P De bor i byn "chappaqua", eller by och by men det man nu kallar det. Haha.



Dock vet jag inget nytt Gossip från Sverige. Eller jo, Mickael Persbrandts sambo har hitten en ny -kvinna. Sägs det på hänt-extra.



Haha, Ha det super!!

2009-08-05 18:29:18
URL: http://chibs.blogg.se/
jasmin

Det låter som du har det jätte bra gums är så glad för din skull :) Här i sweden är de sjukt fint väder har vart underbart och i morron börjar stadsfesten då rix fm kommer :) Vi flyttar för hoppningsvis om 2 veckor de går segt med huset :( det är de som har stoppat oss men får se håller tummarna :) Jag fyller ju år på söndag :P Ska ut med giirlsen på tisdag äta middag och bowla :) Önska du hade var med <3 Nu fick du lite att läsa :P Take care gums Pusss

2009-08-05 20:46:01
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0