Onsdag - Lugn kväll

Det blev en lugnt eftermiddag trots allt, ingen pool o inge mall. Men det får bli en annan dag :) Har lekt en massa med barnen istället, o haft tid över för att chatta med Philip. Min hostmom börjar bli avis på att min mobil ringer o låter mer än hennes now a days, tihii. Men allting rullar på, o jag börjar hitta allt mer i köket, o vet allt mer om barnens rutiner o hur de hanteras bäst. Trots att jag fortfarande inte få ens komma i närheten av Shane när hon ska lägga sig, för då är det bara mamy som gäller o ingen annan.

Men det som fortfarande känns skit, är att jag fortfarande inte kan köra. För det spelar ingen roll om jag är ledig eller inte, jag kan ändå oftast inte komma ifrån huset. O gå någonstans är lite svårt också. Detta land är verkligen byggt för bilkörning. Kollektivtrafik som bussar existerar inte, iaf inte här i Basking Ridge. Så det känns onekligen lite pissigt. Men jag trivs ändå, o ikväll blir det att kolla på So you think you can dance, men jag ska inte avslöja för er vilka som är kvar i showen o inte ;)


Me, back in the days.
Inte trodde man att man själv skulle sitta nu här, o mata lika kladdiga barn...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0