Picture MIX

Tänkte bjuda på en liten mix av bilder. Har lite allt möjligt liggandes på datorn från mina 4 (!!!) veckor här i USA. Helt galet var tiden går fort egentligen.

Idag fick vi veta att bebisen inte kommer att kunna födas på naturligt vis, utan de kommer behöva göra ett kejsarsnitt under nästa vecka. Som det ser ut nu kommer det ske på tisdag. Så bebisleverans om en vecka alltså! Riktigt spännande. Samtidigt som jag tycker så himla synd om min värdmamma som verkligen är jätteupprörd över att det kommer bli kejsarsnitt, då det betyder en mycket längre återhämtningstid för henne. O när väl bebisen är här, kommer det innebära mycket mer jobb för mig. Bebisen, eller mini alien, som jag kallar "den" kommer att mer eller mindre bli mitt ansvar. Ser verkligen framemot det, samtidigt som det självklart är ett stort ansvar o känns lite läskigt. Men det ska bli jättemysigt o få se den lilla.

Just det! Bilder var det ja, haha.. förlåt :)


Den svenska affären i Cape May




Shane är en show som vanligt, hihi. Hon är så söt när hon gör det.


Tjuvkik på tunikan, väskan o solglasögonen jag köpte i New York :)


Varje gång Shane är nere i källaren o leker med mig, så springer hon till min garderob för o hitta mina skor. Hon älskar att ha på sig mina "tap shoes" o dans runt. Blomskorna är favoriterna då pumpsen är alldeles för svåra att gå i, men de åker på dem också ;)


Barnen hjälper farfar i trädgården


Roni och Shane


Tack Farmor för vykortet!!!
Blev väldigt glatt överaskad idag när jag såg det, o Shane gillade sitt också!
Massa kramar!




Kommentarer
mamma

Snygg tunika

2009-08-26 21:24:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0