Söndag - Camp weekend

Jag har haft en helt underbar helg :) Var iväg på camp med hela familjen. Vi var 26 stycken tror jag, o vi har verkligen haft fullt upp hela helgen. Där vi var är i vanliga fall Summer Camp för judiska barn. Men nu hade de familjehelg istället. O jag har verkligen gjort saker, jag i vanliga fall aldrig skulle ha gjort!

Varje familj bodde i varsin barack (snacka om skillnad från min förra semester med familjen i strandhuset i Cape May) och så gjorde vi en maaaassa aktivteter under dagarna. De hade varje dag ett schema med olika aktiviteter o day camps som man kunde vara med i. Det var för alla, men självklart framför allt för barnen. Man kunde pyssla, göra baktik, testa olika vattensaker, så som jet ski, bananaboating, kanotpaddling m.m. De hade två sjöar som man kunde vara vid, och även ett pool område. Barnen kunde vara med på day camps där de hade sagostunder, minihajks ute i skogen, mountain biking o en massa annat.



Vi satt o gjorde arts and crafts i timmar, jag älskade o pyssla när jag var mindre,
så mitt "7-åriga jag" trvides mycket bra här ;)


Morbor Seth (sjukt härlig, han har också lovat o ta med mig på en football match, wiiieee)
och kusinen Stevie

     

Lite blandat folk i matsalen, kompisar till familjen (som bor i New York och som sa att jag fick mer än gärna sova över hos dem om jag är sent i New York City), kusinen Mariah och två av vännerna från Israel och mormor o morfar Barbara och George.


Min treåring Shane, och i bakgrunden ser ni the bunks som vi bodde i.


        

        





             




Dessvärre regnade det både under fredagen och lördagen, men det stoppade inte oss. Idag var vädret helt underbart, så jag testade på Jet Skiing idag! Så jäkla kul! Har aldrig gjort det innan, men alltid velat testa. Så jag åkte med Sammi och Rebecka som mer eller mindre blivit "mina extra barn", har spenderat massa tid med dem i helgen. O vi hade verkligen det jättekul tillsammans. Jag lovar flera pinsamma och väääldigt osmickrande bilder nedan. 









--------

Jag är väldigt höjdrädd. O då menar jag verkligen höjdrädd, jag får svindel av att bara stå på en stol =P Men något som jag är så stolt över att jag testa på i helgen är, high ropes. Man får först klättra uppför en väldigt hög trästople, o därifrån svingas man över en sjö i en linbana. Så jäkla kul! Men fatta att jag var skraj, haha.





 


Kommentarer
Jasmine

verkar som om du haft en underbar helg. :) Jag skjuter upp mina aupair planer ett tag. kan inte riktigt ta körkort utöver mina universitets studier då den här kursen är tung -__- men jag hoppa fortfarande att kanske åka till sommarn.

2009-08-31 07:38:55
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0