Söndag - Starbucks

Kom precis hem efter att ha varit o mött några au pairer från området. Riktigt kul, vi satt på Starbucks o bara snackade en massa skit. Hade nämligen pratat med en tjej från Tyskland, som jag visste redan bodde här. O hon bjöd in mig i kväll till deras egna lilla au pair möte. Det var jag o sex andra tjejer, o tydligen så är vi upp emot 30 stycken som bor i området. Mycket fler än vad jag trodde! O tydligen möts de nästan varje kväll på starbucks, så det känns skönt o veta att man startat att få lite av en vänskapskrets :)

Egentligen borde jag sova nu, då min första riktiga jobbdag är imorrn. Börjar vid 7 (omänskligt tidigt för mig) men jag får väl försöka palla mig upp så gott det går. Jag är oftast pigg när jag väl kommit upp. Men snooze knappen är alltid så lockande ;) Då ska jag hjälpa till med att få upp barnen o göra dem iordning innan de ska typ iväg till deras dagmamma. Cameron har mått lite si så där, så vi får se om han kommer att kunna gå imorrn men ändå. Sen ska jag o min värdmamma in till centrum o banken för o fixa så jag kan få ett social security number (behövs för att jag ska få köra bilen då det är nått superkonstigt med försäkringen) o så ska vi även fixa ett amerikanskt nummer till mig :) Ska få låna en telefon av familjen, inte den snyggaste. Men absolut inte så ful så att jag behöver skämmas över den, men jag kommer sakna min kära ericsson.. men men. Så Mamy and Dady ni behöver bara säga upp mitt abonnemang till mobilen o göra om mitt nummer till ett vanligt kontantkort, så fixar jag resten här ifrån sen!

Är det nåt ni vill veta om läget här?? Jag vet inte, jag kanske bara skrivet om vissa saker, men egentligen så vill ni ha uppdateringar om nått helt annat =P Let me know o jag lovar att ge er lite inside information (eller nått) ;)


Kommentarer
Matto

Svar igen: Hihi åh så roligt :) Jag vill ha bilder! :D Hemma är allt helt okej, kom hem från Rassle igår så nu sitter man med förstörda fötter, halsfluss och svart hår!



Bilder nu då! :) (och massa insideinformation)

2009-08-03 12:03:48
URL: http://hippiekick.blogspot.com
bex

hej tönt haha jag kollade precis på klockan och bara jaa nu är klockan nästa sju hos emme!knappast att hon är uppe tänkte jag sen.. men ok :P (jag har stält in en av mina ipodklockor att följa dig ^^)

2009-08-03 12:40:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0