Tisdag - Sol o lite mer sol

Vädret är helt underbart o jag sitter just nu ute på ena verandan o bara njuter av att ha semester. Jobbade lite imorse, mellan 6 och 8 då både Andi o Curtis ville träna på morgonen. Men det gick så bra så :) Lekte kurragömma med barnen o två av kusinerna. Så jag hade en riktigt trevlig morgon, trots att det var väldigt tidigt. O det går framför allt bättre med lillkillen Cameron då han allt mer börjar ty sig till mig. Ena fastern var jätteförvånad över att han sprang fram skrattandes o mötte mig igår samtidigt som han vinkade för glatta livet. För i vanliga fall brukar han vara väldigt svårflörtad. Han accepterar knappt sin mamma ibland. Han har alla rankade i ett system, då pappa o farfar ligger i top. Mamma kommer nånstans på tredje plats o mormor kommer på fjärde... men jag börjar klättre mig uppåt på charmtrollets stege. Medan jag ibland ligger i botten hos Shane. Där har vi verkligen en unge som byter humör på tre sekunder. Ena stunden är man favvis för att tre sekunder senare få en riktig mördarblick. Så jag blir onekligen lite frustrerad då jag inte riktigt vet vilket humör hon är på =P

Hela famijen här går upp strax innan 6 för o gå ut o träna. Jag känner mig riktigt slö då jag dragit upp mig själv ur sängen framåt 8 tiden. Men idag var jag uppe med tuppen, precis som alla andra iaf. Försöker även träna lite varje morgon, så både igår o idag har det blivit en timmes powerwalk. Känner mig lite duktig =P Man jämför man mig med Morgan som igår först var ute o simmade i en timme, för att sedan jogga i ytterligare en timme, så är jag värsta slöfocken - vilket jag också är men ändå =P Annars blir det mest sol o bad under dagarna. Vi spelade även speed alfapet igår. Riktigt roligt, trots att jag sög ganska rejält på det. Är långt ifrån proffs på att komma på engelska ord snabbt o sedan veta hur jag ska stava dem ^^ Men jag lyckades vinna en gång iaf, mohahhaa... Så stolt över mig själv att jag lyckas slå 4 amerikaner i alfapet på engelska. Okej, det hände bara en gång, men en gång var allt jag behövde för att bli riktigt mallig ;)

Kommentarer
Daddy

Du behöver nog inte fundera på vikten i den familjen som dom tränar det är bara att hänga på...!

Ha de gott! Daddy

2009-08-19 08:19:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0