Torsdag - Förkylning

Är ledig fram till kl. 4 idag då barnen är hos deras dagmamma idag. Men det känns som att det är skitsamma att jag är ledig, för jag har åkt på en mindre rolig förkylning. Är inte så farligt egentligen, bara lite halsont o öm kropp, men känns så typiskt o bli sjuk nu. Jag som är så sällan sjuk hemma. Men aja, får väl bara hoppas på att det inte är svininfluensan, fy fasiken. Hade tänkt o åka till gymmet nu på förmiddagen men det känns som om det får vänta nån dag till eller två.

Dessvärre har jag väl inte så mycket roliga uppdateringar för er idag. Har mest legat i sängen, tagit det lugnt o letat flyg till kansas city ;) Nu kom precis Andi hem med, få se om hon vill leka med mig istället, mohahhaa..

Kommentarer
mamma

hej gumman jag blir lite orolig när jag hör att du inte mår bra. var rädd om barnen så du inte smittar dom också om det är nu är "grisinfluensan".

Hör av dig ofta så jag får reda på hur du mår.

puss mamma

2009-08-06 18:59:20
bex

man blir alltid förkyld när man ska bosätta sig nånny stans för en längre period det ingår på nått sätt! tror du är mijöombytes sjuk! ;)

2009-08-07 08:07:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0