Torsdag - Hard work

Sitter just nu uppe i en av fåtöljerna i vårt gemensamma vardagdrum. Cameron står bredvid mig o försöker frustrerat få in mina hörlurar in i datorn. Shane kollar på något barnprogram, Curt försöker få lite jobb gjort på datorn medan Andi sitter o äter ett stort lass med glass. Välkomna till min semester vecka i Cape May ^^ Sååå mycket hårt jobb. Har jobbat ca 6 timmar denna veckan än så länge. Ganska skönt när både värdföräldrarna är med, jag behövs inte direkt =P

Idag på förmiddagen tog vi med oss barnen till Cape May Zoo. Men efter ca en halv timme var barnen överhettade, o grymt gnälliga. Så det blev inte något längre besök där. Det är riktigt fint väder, något som det har varit hela veckan. Idag är det runt 88 grader Fahrenheit, allltså runt 28 grader. Väldigt varmt o klibbigt! Så jag klagar inte över att det är luftkonditionering inomhus. Men funderar på att snart gå ner till stranden. Har faktiskt lyckats att nästan bli brun! Hör o häpna! Helt otroligt! Okej, inte brun, brun... men har lyckats få mer färg än jag brukar ha ;) Japp jag vet, ni tror mig inte. Emelie? Inte vit som ett spöke? Är det möjligt?!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0