Torsdag - looked out!

Framåt dagen nu så piggnade jag till mig lite. Lite mer energi iaf. O tänkte att jag skulle ta en runda runt sjön o kolla in området här, nu när jag inte skulle orka gå till gymmet. Jag vet att jag hade hört Andi komma tillbaka från sin ultraljudsundersökning, så jag trodde hon bara var uppe o sov. Så jag gick ut, låste upp dörren o gick min runda på si så där 30 minuter. Men självklart när jag kommer tillbaka upptäckte jag att jag låst ute mig själv! Haha.. det är så jäkla typiskt mig! Jag började bara skratta åt mig själv o åt hela situationen. Jag börjar med att knacka på dörren, (upptäcker dock att ringklockan inte fungerar) o jag ringer Andi typ 4 gånger, men hon svarar inte. Sen ringer jag även Andis mamma 2 gånger, bara för o se om hon vet var Andi är då hon inte verkar vara hemma. Men självklart svarar inte hon heller. Herregud vad skulle jag göra nu?!
Jag har fortfarande inte fått någon nyckel in till huset då min hostdad råkade få med sig den till Seattle. O jag kan ju inte direkt ringa efter honom o be honom komma o öppna huset bara för att jag är så jäkla klumpig! Så det var bara o sätta sig på trappan o vänta, o hoppas att Andi antingen skulle vakna upp o sakna mig eller komma hem (var hon nu var). Ringer Philip för att få lite underhållning o sitter i min ensamhet o spelar spel på Ipoden. Men tillslut så ringer min mobil! O det är Andi, o jag hör henne innefrån! Hahah.. så jag frågar bara om hon kan öppna ytterdörren. Något som hon gör o bara brister ut i gapskratt! Hahaha... för tydligen har hon varit hemma hela tiden! Hon hade legat o sovit men varit uppe den halvtimmen då jag suttit ute på trappan. Hon hade ropat på mig, ner till källaren där jag har mitt rum, men bara antagit att jag sovit. Men sen hade hon även hört mig prata! Så hon ropade ner till källaren en gång till för o kolla om jag var där, men självklart var jag inte där. För jag satt ju ute på trappan o pratade med Philip!! ...vilken jäkla cirkus.. haha. Men vi fick oss ett riktigt gott skratt iaf ;)

(Mamma, du behöver inte vara orolig, jag tror inte att det är svininfluensan! Cameron var sjuk härom dagen, o det är säkert det jag har fått. En vanlig förkylning bara! Lovar!)


Kommentarer
jasmin

hahah du är för rolig du de blev ett litet äventyr :P idag har de vart sjukr fint väder har tagit ett dopp :) sen va de rix fm sjukt mycket folk och de va kul :) Kollade på Agnes Janet och EMD så snygga :P hihih saknade dig förståss <3 Krya på dig gums

2009-08-07 00:52:01
URL: http://misspersian.blogg.se/
Anonym

MER OM PILIP!!!!

2009-08-07 21:46:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0