Torsdag - På rosa moln

Idag fick jag en väldigt söt o trevlig överasking med posten. Det är inte ofta jag får brev här, men idag låg det ett vitt kuvert med en massa röda hjärtan på med mitt namn skrivet på. O detta söta brev var från Philip. (Philip är en kille från tyskland som jag mötte på au pair skolan i New York o som jag fortfarande har en massa kontakt med. Bara en liten uppdatering för er som är nya på bloggen). Jag är långt ifrån van vid en sån här romantisk kille, bara så ni vet. O jag kände mig som en fnittrig 14 årig tjej när jag öppnade brevet. För inuti fanns ett super gulligt litet brev. Så sött, att jag smälte. Visst det är "cheesy" men det gör abslolut ingenting för jag vet att han gillar o vara lite "cheesy". O detta brev var verkligen superfint, så jag svävar bara runt på små rosa moln just nu. O i kuvertet fanns också en liten present till mig ;) Vi pratar en hel del i telefon så i kuvertet låg ett litet mobil smycke med ett I, ett hjärta o ett U... alltså, I love You...

Kommentarer
Jasmine

aww, såna killar är guld värda :)

2009-08-14 08:56:51
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/
Anonym

ahaha naaw jag mår lite illa av etrem cutness när jag läser det där!

2009-08-14 14:51:24
bex

och det var bex som mår lite illa ^^

2009-08-14 14:51:41
jasmin

naaawh gums va gulltigt de kan inte bli mer romantiskt :D

2009-08-14 15:42:11
URL: http://misspersian.blogg.se/
fraaajda

Asså Emelie!!! JAG DÖR :D Lyckost säger jag bara. Fruktansvärt glad för din skull för det verkar ju inte kunna mbli så mkt bättre på mångra fronter för dig inte! <3

2009-08-14 18:52:21
URL: http://thelanderfrida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0