Chocktillstånd

Jag är i seriös chock. Pratade med Philip precis o han har blivit utkickad från sin värdfamilj...

Pratade med honom imorse, då jag visste att det hade hänt lite grejer med familjen. O ikväll så hade de ett möte, Philip tillsammans med hans värdföräldrar, o hans LCC (kontakt personen inom au pair organisationen). O efter att de pratats vid så bestämdes det att han nu måste lämna familjen. Han har två veckor på sig att hitta en ny värdfamilj, annars så måste han åka hem. Helt sjukt. Fattar det verkligen inte. O anledningarna till att de inte vill ha kvar honom som au pair, är om möjligt ännu mer galna. Hoppas verkligen han kommer hitta en ny familj (i new jersey vore ju bäst :P) Så att han inte behöver åka hem till tyskland igen... fan, varför händer allt det här?

Kommentarer
Jessika

Tro mig Emme, han kommer komma till NJ, han säger bara att han inta har an familj, allt detta är planerat för att överrask dig, jag känner det på mig :)



Allt komemr bli super :)

2009-12-02 07:44:53
URL: http://chessika.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0