Måndag - Skumtomtar

Sitter just nu o smaskar på skumtomtar! Så otroligt gott! O vet ni hur jag fått detta underbara godis? ;) Jo det är nämligen så att jag har några underbara kusiner som tänker på mig så här i juletid! För idag fick jag ett paket som var från Svenneheim/Larsson! Tack så himla mycket!

Både jag o Cameron uppskattade skumtomtarna och chokladen :P O sjalen var jättefin. Tack så mycket! Era små kort hänger nu också uppe på min vägg med resternade kort som jag fått :) Börjar bli riktigt färgglatt på väggen nu kan jag lova. Så himla fint, o trots att jag inte har några bilder uppsatta eller framme på er där hemma, så tänker jag på er varje dag o korten påminner mig om er alla.

O tack Jossan för din "smak av sommar"! Det var så jag blev helt tårögd, samtidigt som jag skrattade :P Saknar dig jättemycket, o det ska bli så himla kul o få se dig o Jessica tillsammans med familjen i april! Då ska vi shoppa, göra New York and catch up for lost time ;)


Josefine o jag back in the days


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0