Fredag - Mac and Cheese

Idag har det inte hänt så mycket. Har varit en helt vanlig arbetsdag :) Barnen kommer hem snart, så alldels strax ska jag börja med middagen. Mac and Cheese á la Emme. Koka makaroner, blanda i mjölk o tillsätt ostpulver :P En mycket svår o ansträngande matlagning ;)

Ikväll blir det antingen ett besök hos Sanna för lite mys o för o träffa hennes familjs nya au pair. Eller så blir det att möta upp Meike o Melanie. Får se hur det blir :)

Imorrn peppar jag för football! En lång o kall dag kommer det bli dock (finns tydligen risk för snö, usch!). Hoppas bara att jag får med mig någon som kan gå med mig :P Har bara en extra biljett, så just nu så slåss väl Melaine o Meike om den. Hoppas bara nån kan följa med, känner inte för att gå ensam direkt.

Nehe, nu kom familjen hem. Inge lugn o ro ;) Puss o kram på er!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0