Fredag - Paket

Idag när jag kom hem från gymmet så stod världens finaste paket o väntade på mig på köksbordet. Det var ett helt undebart julpaket från min älskade familj. O det var nog tur att jag stod i köket när jag öppnade det med folk runt omkring mig, för annars hade jag börjat stårböla. För jag blev verkligen så himla glad och rörd över allt som var i detta paket. I paketet så fanns det ett jättefint kort som mamma hade skrivit, men som var från hela familjen. Det var ett gäng julklappar till mig, (som jag inte kommer o öppna förrän på julafton, eller på juldagen med resten av familjen) o det fanns även två paket till Shane o Cameron. Tack! Jag ska se om jag kan sätta mig ner med dem o ge dom imorrn eller nått.

Min underbara famij vet verkligen vad jag vill ha, för i paketet fanns också hemmagjorda pepparkakor, morfars helt underbara knäck, en chokladtomte, en hänt extra tidning och så hade de skickat med aromat, haha. Jag nämnde för flera veckor sedan att det inte var lika gott o äta omelett här, då jag inte hade någon aromat :P Men nu så är det fixat. Tack, Tack, Tack!

Jag saknar er verkligen så himla mycket! Har haft en hemsk hemlängtan hela dagen idag. Så när jag fick se paketet så var det som om ni hade förstått mina tankar, o tänkt "just idag så behöver paketet komma fram". Tack. Det är med gråten i halsen jag skriver det här kan jag lova... för det är verkligen inte lätt o vara så här långt hemifrån. O de senaste dagarna har hemlängtan varit närmre än vanligt. Det var sjukt nära att jag bara bröt ihop i bilen imorse när jag hörde en speciell låt... usch. O då är det verkligen jobbigt. Men jag vet att hemlängte perioder kommer, men att de också försvinner. Men just nu vill jag bara krama om alla där hemma. O jag vet också om att julen kommer vara den tuffaste utmaningen för mig här. Jag älskar verkligen julen o att inte få fira den med hela tjocka släkten och min underbara familj, kommer vara så otroligt jobbigt. Men jag kommer klara detta. O jag vet om att jag måste vara stark. Men just nu så känns 8 månader som en evighet...


Paketet!
 Älskar er så himla mycket!


På min väg inne i mitt rum så hänger även några av de kort som skickats till mig.
Medan breven som skickats ligger i en speciell låda.


Även Olle och Svantes teckningar hänger på väggen.


Kommentarer
mamma

längtar något vansinnigt efter dig!

från en storbölande morsa.

2009-12-12 09:49:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0