Lördag - It's complicated

Efter att jag pratat med Bex idag så mötte jag upp Meike på gymmet. Sjukt mycket folk idag, antar att alla hade dåligt samvete efter att ha ätit all julmaten igår :P Efter att vi varit lite duktiga åkte vi iväg för o göra lite shopping. Mycket härligt med julrea :P Hittade ett par nya jeans för 15 dollar, alltså typ 100 kr och en underarmour som förhoppningvis kommer kunna hålla mig varm under nyårsafton då vi ska vara vid Time Square i NYC (Hur coooolt är inte det!!!). Efter lite shopping så gick vi på bio. Såg It's Complicated med Meryl Streep o den var faktiskt riktigt bra! Passar nog en lite äldre målgrupp egentligen, men jag kan varmt rekommendera den då den var riktigt rolig! Hela salongen tjöt av skratt vissa gånger, o alla skådespelarna var riktigt duktiga. Kan rekomendera min käre mor och ett gäng av hennes väninnor att se den!







Får se vad som händer o sker imorgon, men det blir nog en runda på gymmet på morgonen och sen så ska jag faktiskt ut o äta med min värdmammas systers familj på kvällen! Det är bara jag som ska följa med dem, men jag står Shara och flickorna väldigt nära så det ska bli riktigt mysigt och jag ser verkligen framemot det! Efter middagen så ska vi åka o kolla på en julmusikal och tjejerna har pratat om detta i flera veckor. Så det ska bli riktigt kul :D

Nu blir det sängen! Godnatt NJ, godmorgon Sverige!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0