Lördag - Snö

Jaa.. snöar det gör det allt, det kan jag lova. Men än så länge så är det inte så farligt som alla påstår att det ska vara. Vitt är det. Snö storm är det också, men insnöade är vi inte än iaf :P

Jag har till o med varit ute o kört idag :P Tog en vända till Target. Kände att jag behövde göra någonting, annars kommer jag bli helt galet tokig på att sitta inomhus hela tiden. Så jag o jeepen tog en vända i snön ;) Gick väl ganska bra, halt o mysigt var det, fick sladd en gång, oooops. Men det gick bra. Men med tanke på att det är förbjudet att köra med vinterdäck här, så är jag inte särskilt förvånad. Helt sjukt.

Men jag tackar gudarna för 4-hjulsdrift! Andi hade blivit hemskjutsad av sin svåger, o han hade knappt kommit upp för backen till vår gata med sin bil. Men för min kära lille Jeep så gick det alldeles utmärkt :P Märks det att jag gillar min bil, or what, haha. Men den är helt underbar. Vill ta med den hem, haha. Sen är det också så himla töntigt (med dock, så skojsigt) att alla som kör Jeep, hälsar på varandra. Varje gång jag möter en annan jeep så vinkar jag så glatt, o de vinkar oftast tillbaka :P O, nej det är inte jag som är översocial o "stolt" över min bil. Utan det är nått konstigt påhitt som mer eller mindre alla jeepägare vet om. Eller iaf "the real ones" som Andi kallar dem :P

Nehep, nu blir det nog o fördriva tiden med lite Desperet Housewives. Härligt, härligt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0