Ny leksak!

Jag är så himla glad! Beställde precis en ny blixt till min kamera! Jag har letat, o letat o letat för hitta just denna blixt. Men den har verkligen inte funnits någonstans, o på de ställena man kan få tag på den har den varit slut. Helt galet! Men nu så hittade jag den hos en fotobutik inne i New York, så jag har nu beställt den :D Så redan på torsdag kommer den! Trodde knappt att jag skulle hinna få tag på en innan jul o nyår, men nu så ska den komma med UPS på torsdag. Spännande ;) Jag kollade även vad samma blixt kostade på SIBA hemma... o den kostar det dubbla hemma i Sverige! Emelie är nöjd :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0