Onsdag - Empty without you

Au pair mötet igår var mycket trevligt :) Träffade lite nytt folk och mormors kakor var en riktigt hit. Så tack mormor för det braiga recptet ;)

Kändes lite konstigt dock att gå på ett au pair meeting utan Sanna... Jag träffade henne på mitt första au pairmöte o hon blev en utan mina allra första kompisar här. Men nu så är hon i Miami o sedan så åker hon hem, tillbaka till Sverige. Känns väldigt konstigt faktiskt. O det är nog en av de delarna som jag hatar mest med att va och ha au pairkompisar. Förr eller senare så måste vi alla åka hem...

Men under de månaderna som jag, Sanna o resten av det svenska gänget varit tillsammans så har vi hittat på en hel del saker :) Kommer sakna att inte ha dem kvar här.



Sanna och jag i väntan på tåget hem från NY


Anna o Sanna inne i NY


Glass o pannkakor hemma hos Anna i solen


Sanna och Jag när vi var o dansade vid Jersey Shore :D


Johanna o Sanna på väg för o "kidnappa" Louise


Vi var o bowlade


Ett antal besök på Starbucks


Tog massa kort


Hade hejdå-middag för Louise


Bakade chokladbollar


Ikea, o shopping, shopping, shopping!


Vi firade halloween... o en massa, massa annat!

Kommer kännas tomt utan dem...



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0