Onsdag - Can you sing?

Kan man annat än smälta när ens lilla ett-åring börjar sjunga på en sång som man själv har lärt dem? Idag när jag o Cameron lekte med den nya microfonen, så testade jag om han kom ihåg orden till "trollmorsvisan" som jag alltid sjunger för honom när jag nattar honom. O han sjöng med! Så himla sött. "Oaanannan uff, uff, Oaannannan uuufff", haha. Jättesöt var han iaf.

Nu är jag ledig i några timmar efter att ha haft fullrulle hela morgonen. Så det blir nog o åka till gymmet en sväng, behövs verkligen. USA är inge bra för min kropp :P Uscha, jag vill nog inte ens ställa mig på en våg just nu, haha.

Julen börjar närma sig med stormsteg, 16 december idag. Inte så många dagar kvar nu! Ingen snö just nu, men jag hoppas på en vit jul iaf. Pratade med syster förrut o tydligen hade hon åkt pulka idag. Lite avis blev jag allt :P Jul kommer vi att fira hemmas hos min värdpappas föräldrar, men det blir ju inte förrän på juldagen. Kommer kännas jättekonstigt att behöva sitta här, på andra sidan jorden, på julafton o bara tänka på alla som firar jul hemma. Men det ska nog gå bra. Förhoppningsvis kommer jag kunna skingra mina tankar lite o göra något annat än o bara ha massa hemlängtan. Usch. Inge kul!

Nyår är än så länge inte planerad heller. Vet verkligen inte alls vad jag ska hitta på. Meike ska in med ett gäng andra kompisar (som är från Boston) till NYC på nyårsafton. De har planer på att vara på Time Square vid tolvslaget, något som vore jäkligt coolt, men jag vet inte om jag känner för o stå ca. 12 timmar innan i kylan o bara vänta... känns som om man kan göra roligare saker än o förfrysa tårna. Men jag vet inte... kanske så hänger jag på dem... problemet är väl mer, vad är alternativet?



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0