Onsdag - Inte många dagar kvar

Näst sista dagen på året. Konstigt konstigt. Men 2009 har varit ett väldigt bra år iaf! Sista året på stagg, balen och studenten o allt vad det nu innebär och så självklart början på mitt år här i USA. Finns nog inte så mkt o klaga på egentligen.

Näst sista dagen på året har dock inte varit särskilt intressant eller rolig. Allting snurrar bara på som vanligt. Lämnade av Meike idag på tågstationen, o imorrn så ses vi inne i New York igen! Åkte o tränade efter det, nått lite halvskumt pass kallat, Willpower and Grace. Inte särskilt kul, då det var mycket samma sak och nästan lite som yoga fast i högt tempo :P Men en riktigt workout fick jag iaf, för jag har redan riktigt ont i benen! På vägen hem i bilen var jag tvungen att hela tiden lägga ur växeln när jag stod still under längre tider. För jag klarade helt enkelt inte att hålla ner koppling för länge utan att mitt vänsterben började skaka :P

Efter gymmet så har det blivit jobb, jobb o lite mer jobb. O nu så sitter jag här. Klockan är halv åtta på kvällen och jag är helt slut och har en grymt envis huvudvärk. Så funderar starkt på att gå o lägga mig redan nu. Måste ju vara pigg o glad lagom tills imorrn ;) O hinner jag inte skriva nått innan jag åker in til NYC, så önskar jag er alla redan nu ETT GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
fam Ljungqvist o mamma, pappa, Linus o Sara

Gott Nytt År!!!!

2009-12-31 18:10:35
jasmine

Gott nytt år! det har varit roligt att följa din blogg och jag kommer fortsätta även 2010. Även om mina egna au pair planer inte påbörjats än :)

2009-12-31 22:45:05
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/
Jasmin

Happy new year babe :D Hoppas du hade en super kväll miss you <3

2010-01-01 12:40:05
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0