Onsdag - Multi tasking

Om det är något som jag har lärt mig de senaste månderna så är det nog multi tasking, alltså att göra flera saker samtidigt. Just nu har jag hand om pojkarna själv, något som alltid är en busy uppgift. Men trots att jag förut pratade med mamma på msn, så lyckades jag ändå samtidigt göra allt detta;
Spela hungry hippos med Cameron, göra i ordning lunch, fixa nappflaska till Blake, ge Cameron lunch, mata Blake, få Blake till o somna, underhålla Cameron o leka med dominobrickorna. O allt detta på en halv timme. Det kalla jag multi tasking ;)

O nu så äter jag min lunch, bloggar o lyckas hålla Cameron sysselsatt på samma gång. Superkvinnan är på gång idag ^^

(Men sen så behöver jag kanske inte nämn att köket nu ser ut som ett bombnedslag efter att Cameron både slängt dominobrickor och pasta på golvet. Att Blake vaknade upp 10 minuter senare och att han nu vägrar o somna om och att jag fortfarande inte hunnit gå på toa, trots att jag är såå sjukt kissig nödig.)

Så superkvinnan är kanske inte så "super" trots allt, haha.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0