Onsdag - Updates

Idag har varit en mycket lång dag. Mycket jobb med tre barn hemma o när jag äntligen fick 2 timmars ledigt så somnade jag :P Men nu så har alla barnen gått o lagt sig, o jag ska alldeles strax möta upp några tjejer för icecream wednesday. Ska bli mycket skönt faktiskt.

Imorrn så börjar jag jobba redan klockan 05.30... suck... men jag gör det för min värdmamma skull. Men jag får några timmar för mig själv innan jag börjar jobba igen sen på eftermiddagen, så då får jag väl sova igen de timmar jag missar. Jag måste även lämna in min käre Jeep på lagning imorrn igen... AC:n fungerar inte som den ska. Så just nu så fryser jag rumpan av mig varje gång jag kör bil :P Att jag kan se när jag andas att det är svinkallt i bilen, känns inte som det ultimata. Inte heller att jag måste dra på barnen massa extra kläder varje gång de ska åka med mig i bilen :P

Måste berätta det här också... :P Igår kväll när jag nattade Cameron o som vanligt sjöng några godnattvisor. Så försökte han för första gången sjunga med när jag sjöng "Trollmors visan". Supergulligt, o jag blev jätteförvånad när han försökte sjunga med. Han lyckades ju inte så bra, men iaf. Han försökte o Emme blev nästan lite rörd ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0