Söndag - Movie

Var försvann min helg? O vad hände med min söndag?? Har inte gjort ett piss idag... så sjukt tråkigt. Men ikväll blir det iaf o möta upp Antonio o tjejerna för en biokväll. Ska bli trevligt :) Ska se den nya med Hugh Grant o Sarah Jessica Parker, Did you hear about the Morgans. Verkar roligt o så där härligt "inte behöver tänka för mycket film". Precis vad jag behöver :)

Nu blir det middag med familjen. Curt är superstolt för att han har lyckats baka perfekta rolls. Jättegott bröd som är supergott tillsammans med jordgubbsmarmelad. Ni anar inte vilket stort projekt de här rollsen har varit, haha. Varje gång han försöker göra dem som sin mamma, så informerar han mig först, "Em, we're gonna have rolls tonight, and THIS time, thiiiiiis time, I'm gonna make the perfect ones!" Behöver jag tillägga att de "perfect ones" aldrig har blivit perfekta, haha. Men ikväll, så kanske han lyckas ;)



Kommentarer
mamma

Nu måste jag på tråkigt mammavis säga till dig att du borde inte ge dig ut i snöstormen i bil med sommardäck!!!

2009-12-21 09:05:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0