Söndag - Förändring på G

Den närmsta tiden så kommer inte allt vara som vanligt för mig här. Min värdpappa ska nämligen vara pappaledig under hela januari, så det betyder att vi kommer vara tre vuxna på tre barn. Curt är klar (iaf förtilfället) med sitt jobb i Washington DC så just nu vet vi inte riktigt var han ska jobba efter ledigheten. Microsoft har tydligen en tendens att bestämma allt i typ sista minuten, så vi får helt enkelt o vänta o se var han hamnar. Kanske blir det nått jobb i en annan stad, eller så får han jobba härifrån vid det lokala kontoret. Men från o med nu så har vi bara två bilar igen... något som suger rent utsagt. För man kommer ingenstans i det här landet utan en bil. Men jag o Curt ska försöka sammsas (stavning?) om Jeepen och iaf testa de kommande veckorna för o se om vi klarar oss på bara två bilar :P Annars så kanske jag kommer kunna låna farföräldrarnas ena bil, eller så ska jag få låna Andis brors jeep. Som han av nån lustig anledning bara använder typ 5 gånger om året. Så förhoppningsvis så kommer det funka. Vet inte alls hur mina jobbtimmar kommer se ut nu, men förhoppningsvis så behöver jag inte jobba allt för mycket. Men jag samtidigt känner jag inte för o gå rastlös i hela januari. Men aa, det var en liten update om läget :)

Nu ska jag alldeles strax åka iväg för o äta middag med aunt Shara och hennes familj för o sedan kolla på en julmusikal. Ser verkligen framemot det!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0