Tisdag - Let's play baby!

Snart är dagen över, o både jag o Andi har överlevt, haha. Har faktiskt varit en mysig dag, o trots att barnen klättrat något på väggarna över att vara inne hela tiden, så har det gått mot förväntan. Vi har lekt, Baby, Dogy, "I'm sick and need a doctor" och den fina kombinationen "The baby dogy is sick" :P Shane har livlig fantasi kan jag lova. Så att leka med henne kan ibland vara en utmaning :P Gör man inte som hon vill att man ska göra, så säger hon till en exakt vad man ska göra, o så ger hon en små "repliker", haha. Bestämd liten ung dam det där kan jag lova ;)

Här kommer lite bilder från dagen :)


Jag o Shane skulle testa o baka med nån konstig "Princess Oven" som hon fått i present. Men om ni kollar på Shanes ansiksuttryck så förstår ni kanske hur det gick, haha.


Det har blivit mycket... MYYYCKKET sång.


Cameron apploderar åt sig själv efter att ha framfört en mycker fin version av "Twinkle Twinkle", eller var det "Yellow Submarine"?? Eller så var det säkert "Down by the bay"... eller... tror vi sjunger för mycket i det här huset...


Vi spelade Domino.


Eller som Cameron kallar det, Momio-Momio.
Visst är han supersöt i sin lilla tuppkam ;)


Vi firade Hanukkha (som pågår under 8 dagar)

O Cameron fick kalsonger i sitt paket idag, som av nån lustig anledning skulle sitta på huvudet ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0