Tisdag - My angels

Idag kommer med all säkerhet bli en lååång och jobbig dag. Alla 3 barnen hemma, inga planer på hur vi ska underhålla dem, o det är dåligt väder ute. Inge bra!

Det var egentligen meningen att Shane o Cameron skulle vara hos dagmamman idag. Men på vägen dit så blev Shane åksjuk o därför ville de inte direkt ha henne bland de andra barnen. Så hon fick åka hem igen. En halv timme senare så ringde dem o sa att vi var tvugna o hämta upp Cameron också för hans förkylning var mycket värre än vi trodde. Så idag är det sjukstuga här :P Inte för att det märks på barnen precis, Shane mår prima och Cameron har minst lika mycket energi som vanligt.

Så det är full fart idag kan jag lova. Andi är också krasslig så jag har haft barnen själv mestadels av dagen. Alla tre barnen sover nu middag (lycka!) o det är för första gången tyst o lugnt. Men det här ändå gått ganska bra tycker jag.

Jag har också gett Shane o Cameron sina presenter som de fick hitskickade från mamma o pappa. O det var en riktig hit. Cameron brydde sig inte så mycket, men Shane blev så himla glad för sin söta ängelberlock. Hon kallar den för hennes "special angel", o hon är jättestolt över den. "Look, this is my special angel, isn't bbeeeaauutiful!?" Hehe, så det gjorde ni bra ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0