Tisdag - En liten flummig gran

Idag så fick vi ett mycket konstigt paket. Paketet var från min värdpappas farbror o hans familj, o innehöll världens konstigaste lilla julgran. Den var verkligen skitful, haha. Vi hade ingen aning om varför vi hade fått den, det stod bara på kortet "To the new Who in Whowille". Så vi antog att granen skulle vara till Blake, o Whowille är staden där Grinchen bor, o människorna kallas Who. Det var inte mycket som made sence som ni kanske förstår :P

Jag o Andi fick värsta fnissattacken när vi såg den stackars lilla granen, haha. O vi är verkligen inte rediga nånstans så vi börjar tillslut flumma med granen, haha. O jaaa.. det är min värdmamma som jag gör detta med, haha. Men hon är så himla go, o jag skrattade så jag grät när hon bestämde sig för o leka kurragömma bakom den pyttelilla granen, hahaha.

Men ni måste väl ändå hålla med om att det är den fulaste gran ni någonsin sett :P Men nu har vi en gran iaf, haha.











Kommentarer
DADDY

Den "Grinchen" granen är som gjord för mig! //Daddy

Har faktiskt köpt en riktig gran i år, de du!!

Kram Pappa

2009-12-23 08:10:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0