Tisdag - Pepp!

Jag är taggad till tusen inför nyår! Ska bli riktigt kul/kallt/blött/häftigt och förhoppningsvis en kväll o minnas. Jag, Meike o ett gäng utbytes studenter från Boston ska vara vid Time Square i väntan på tolvslaget. Känns lite som en "once in a life time opportunity" så jag är rikigt pepp, trots att det kommer innebära att vi måste stå ute i kylan i över 6 timmar. Kommer bli så sjukt kallt, o det finns tydligen risk för snö blandat regn. Myspys :P Det är också så att när man väl fått en plats, så kan man inte lämna den. Så det betyder inga toabesök under hela kvällen. Så att klara hela kvällen i kylan, utan att dö antingen av uttorkning (för att man inte lär våga dricka nått på hela dagen) eller dö av att ens blåsa spricker lär bli en utmaning :P Men det ska samtidigt bli riktigt kul. Kollade precis igenom schemat o det kan bli en riktigt intressant kväll! A bunch of artists och ett gäng av kändisar kommer under kvällen. Namn som Jennifer Lopez, Daughtry, Nick Lashey och American Idols programledare Ryan Seacrest står på listan. Lite coolt ;)

Kommentarer
Jasmin

ååååååååååååååh va jag är avis på dig gums jag har inga planer alls :( Har ingen att spendera nyår med får se hur de blir men inget jag ser fram emot :( Jag som ville välkommna 2010 med de bästa :( Hoppas du får en underbar kväll och klä dig varmt <3 tänk på mig vid tolvslaget :D Miss you gums önska du va hos mig

2009-12-30 11:16:45
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0